Ok, tack! Känns inte heller som de är så tidiga så om två-tre veckor kan de säkert vara redo

Finns det några bra tecken att känna igen att smekmånadstiden är över?
Var nog lite otydlig. Nätterna är faktiskt den tid det går bäst att mata vid minsta pip (av missnöje antar jag då, de knorrar ju en hel del utan att vakna på riktigt

). Pappan hjälper till att servera mig barnen så jag kan dubbelamma. Sen efter påfyllningen tar vi varsitt barn och ger extra ersättning. De får alltså alla rätter ur samma bröst och den tvilling som inte vaknar tas upp och ges mat samtidigt ändå, detta för att vi ska få lite struktur och även få tid över m storebror på dagarna. Det som gör att nattmålen tar sån tid är att de vill suga väldigt länge, varesig det är på bröst eller flaska. De blir snabbt trötta och då avtar tempot men de är inte nöjda än på länge. Finns det nåt man kan göra åt det? På dagarna klarar de sig bra på bara bröstmjölk så jag tror det är den tunnare mjölken på kvällen som inte riktigt mättar, därav ersättning då

Det är när jag är ensam på dagarna eller när vi är ute som det är svårt att ge mat på en gång eftersom det är svårare att dubbelamma då.
Har massor av fantastiska människor som hjälper oss men det har varit återbesök, vägning, hörselscreening och BVC-besök varje dag och därmed inte blivit möjligt att sova på dagarna. Måste ju även passa på att äta och duscha när tjejerna sover