Kram mo
Vaknar tidigt!!!
-
mo
Vaknar tidigt!!!
Vår dotter har börjat vakna alldeles för tidigt. Kvällen går oftast bra men det händer att hon vill upp och kissa ibland, men någonting har hänt med morgonen
. För vaknade hon runt halv åtta (lägger sig vid samma tid på kvällen), men sen ca tre fyra veckor tillbaka vaknar hon kvart över sex ungefär, vilket betyder HEMSKA förmiddagar. Det är inget jätte stort problem för oss föräldrar efter som hon verkligen gillar sin ensamlek på morgonen
, men när jag stiger upp är hon helt färdig och hade kunnat gå och lägga sig igen! Jag tycker synd om henne förmiddagen är ett enda vims och snurr! På dagvilan är det aldrig något problem hon hade kunnat sova hur länge som helst, men vi väcker henne efter en och en halv timme. Som ni hör har vi hamnat snett, hur hjälper jag henne? Funderar idag på att gå och lägga henne om en timme så får hon sova nu istället för i eftermiddag då borde hon ju vara urtrött ikväll, urdålig ide´
! Tänkte också sluta med vällingen om det är att hon är kissnödig som väcker henne? (men det har de ju inte gjort förr?) Hon är två och ett halvt!
Kram mo
Kram mo
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Läs "Tips på vägen" om de tidiga morgnarna och försök få till stånd ett omsomnade
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022