Var i dag inne i stan och skulle hämta mina föräldrar. Hade planerat att åka in så att plutten kunde sova sin middagslur i vagnen undertiden jag gick och väntade på att mina föräldrars tåg skulle komma.
Kom iväg lite sent (som alltid
Men somnade han om? NEJ! Och det var inte det att han kinkade och var gnällig - han SKRATTADE
Gick och hämtade mina föräldrar. Han var en ängel. Fick mer mat efter ett tag och sedan var det ÄNTLIGEN dags för sömnen - han somnade bums 14.30!
Sov t o m i bilen och fortsatte o sova när vi lade honom i vagnen hemma ute!
Vad skulle jag ha gjort? Jag känner mig jättefrustrerad att det här hände. Han ligger nu rätt i matschemat, men han kommer att ha sovit lite mindre idag än vad han brukar. Normalt sett sover han 11.30-14 och sedan 16-16.30/40.
Uahhhhhhhhhhhhhh, vad jobbigt när det inte fungerar. Skitmycket folk var det också ÖVERALLT!!!!!!! Jag försökte hitta en tom, lugn plats inne på Åhlens, men till och med längst inne på tygavdelningen hittade folk. Jag ville ju ramsa (gör INTE det inför offentlig publik!).
Det känns som att det alltid strular så fort vi lämnar hemmet...
Det var som sagt jätte mycket folk inne i stan och mycket buller o oväsen. Det måste ha påverkat plutten.
Suck, suck, suck
Mvh
En nedstämd o orolig Kristin