Jag kan inte tacka er nog
Jag vill prisa och berömma er alla!
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Jag vill prisa och berömma er alla!
Sitter här efter några dagars modemkrångel och läser igenom tråd efter tråd för att se vad som hänt här på forumen. Och jag blir imponerad, stolt och rörd. Ni är banne mig fantastiska, alla
Här ges de bästa råd till höger och vänster, folk delar med sig av sina erfarenheter, kärleken till barnen står skyhög
och mitt forum formligen blomstrar. MITT forum - som har nåden och äran att besökas och berikas av er alla.

Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Tack själv!
Tack själv - du är helt fantastisk! Första gången jag skrev här och fick svar av självaste Anna Wahlgren - in person - blev jag alldeles lyrisk! Och du har fortsatt svara på de flesta av mina inlägg, jag är otroligt tacksam över det. Och precis som du skriver finns här så otroligt många hjälpsamma och vänliga människor, jag är glad över att ha hittat hit.
Kram från Kattis
Kram från Kattis
Du
Håller med övriga, tackar gudarna för att jag den där kvällen i gillestugan, höggravid och uttråkad började bläddra i någon gammal pocket med färgglada bokstäver som blev till Barnaboken.....
/Tessan
/Tessan
-
annawahlgren
-
Pia Pojkmamma
Vad annat att göra än att instämma...
Jag är så sprudlande tacksam över dina råd och dåd. Vet inte hur jag ska kunna tacka dig för att du så osvikligt tar dig tid för oss alla.
Alla blommor i världen får du av mig och Riddar Joar.
Alla blommor i världen får du av mig och Riddar Joar.
// J
Riddar Blå född maj 2005 (sovkurad vid 4,5 mån)
Vilda Pärlan född oktober 2006
Riddar Blå född maj 2005 (sovkurad vid 4,5 mån)
Vilda Pärlan född oktober 2006
-
annawahlgren
-
mammapamma
En till!
Hej Alla!
Här är en till som vill "sjunga Anna W´s Forums lov"!
Visst är det fantasktiskt detta!
Att få svar och ibland kunna tipsa om nått, att få dela med sig av sin glädje och finna tröst för sin oro..
Och Anna har delat med sig av sin klokhet och "banne mej" har det smittat till oss andra också, stärkt oss så vi kan vi ÅXÅ!
Och visst är det roligt att hjälpas åt både här och i IRL
(som mina halvstora barn lärt mig att det heter: IRL= In real life)
Stor kram till alla här och en extra till Anna!
Catarina/Mammapamma
Här är en till som vill "sjunga Anna W´s Forums lov"!
Visst är det fantasktiskt detta!
Att få svar och ibland kunna tipsa om nått, att få dela med sig av sin glädje och finna tröst för sin oro..
Och Anna har delat med sig av sin klokhet och "banne mej" har det smittat till oss andra också, stärkt oss så vi kan vi ÅXÅ!
Och visst är det roligt att hjälpas åt både här och i IRL
Stor kram till alla här och en extra till Anna!
Catarina/Mammapamma
Lås inte in dina plantor i ett drivhus.... Låt den du Älskar få pröva sina vingar, en dag så flyger din älskade rätt, vill du bli respekterad av din avbild får du visa din avbild respekt! / ur "Ikaros" av Björn Afzelius
Mamma till stora barn nu: :26 ,19,14 och 12år gamla,tre grabbar och en tjej.
Mamma till stora barn nu: :26 ,19,14 och 12år gamla,tre grabbar och en tjej.
-
Gäst
Jag håller med, jag håller med!
Det här är ett trevligt ställe, hör ni...
8) Annas Ark har en trevlig Mammut (antagligen utrotningshotad), en klok Lo-katt (rätt så sällsynt den med), en nio-barnsmamma med erfarenhet i multum och legio, och så massvis, massvis med underbara påhittiga människor från hela norden!
Mitt mammaskap skulle definitivt sätt annorlunda ut om det inte vore för det här stället.
Det här är ett trevligt ställe, hör ni...
Mitt mammaskap skulle definitivt sätt annorlunda ut om det inte vore för det här stället.