Hur hantera övertrötthet

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Em

Hur hantera övertrötthet

Inlägg av Em »

Hej!
De senste dagarna har min son kanske sovit 10 tim dygn. :( Han är så hysteriskt övertrött att det är otroligt svårt för honom att komma till ro när det är sovdags. På kvällen somnar han lugnt (halvt svimmar? :( ) sover till 01 då han sover någon timme eller två innan det är morgon.

Jag försöker krydda med 5-minutare mellan varven, men det står han sig kanske en halvtimme-en timme på :?: :?:

Känns som övertröttheten är en ond cirkel vi måste ur.

Han är 6 mån. Okurad, men vi har använt verktygen sen han var ca två mån. Tror dock knappast att ramsan tagit ordentligt. Efter en förkylning där han verkade glömt hur man suger på tummen ställdes allt upp och ner. :(
Stolt mamma till en ?ventyrerska modell 0311 och en liten farbror modell 0503 (f?dd i v 36+0)
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Det har ar inte alls bra :cry: Du branner ut honom :cry: :cry: Forlat de harda orden, men det ar bara du/ni som kan hjalpa honom i detta, inte han sjalv. Det har gatt alldeles for langt :!:

Sa satt in kuren for fulla gubbar, tycker jag, kvickt som ogat. Las pa och genomfor. Har ar ingen tid att forlora :shock: :!:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"