Att Snarka....ZZzzzz

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
father of sons

Att Snarka....ZZzzzz

Inlägg av father of sons »

Sonen (14mån) älskar när någon lägger sig ned och låtsas sova, helst med extremt överdriva snarkningar. Han kommer direkt fram, skrattar och försöker öppna ögat. :shock: Vakna!
(Jag förstår inte hur samsovande klarar av att ha en liten som försöker öppna stängda ögon och pillar in fingrar i näsa och öron :-k )

I vanliga fall när det är dags för att sova luren, sover han verkligen som en stock. :sleep: Igår låg han vaken och jollrade, pratade, ja formligen tjöt av lycka i 5, 10, 15, 30min... \:D/
Efter 40 min hörde jag ett konstigt ljud från sovrummet. När jag lyssnade lite närmre hörde jag att sonen låg och gjorde (starkt överdrivna) snarkljud :lol: :lol: .
Typ. "Ok, jag är inte trött, men så här gör man när man sover.. :sleep: .ZZZzzzzzzz"
5 min senare somnade han, så uppenbarligen funkade det.

Ha, ha! Jag skrattar fortfarande :sleep: :lol: :lol: :D
Mamma mia

Inlägg av Mamma mia »

:lol: :lol: Underbart!! :lol: :lol:
Mamma till en liten underbart go tjej, Agnes f?dd p? julafton 04!
SHN kur startad 20/5

Bild
Kit

Inlägg av Kit »

:lol: :heart: :lol:
:heart: Jag sökte en Bibel och fann Barnaboken.

:heart: Matte till minilejon som ramsas i spinn.

:heart: Det är inte för att det är svårt, som du inte vågar. Det är för att du inte vågar, som det är svårt.
liw
Kontakt:

Inlägg av liw »

:lol: :lol: haha skrattar högt! Ja han kan verkligen det där med sovandet din lille pojk!
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"