Hur kan jag hjälpa?
Hur kan jag hjälpa?
Senast redigerad av hertha den fre 16 sep 2005, 07:40, redigerad totalt 1 gånger.
Hej och välkommen hit!
Jag antar att din lille kille är 15 månader
Jag tror inte det blir för mycket med dagis och nya rutiner hemma då de nya rutinerna ska leda till en tryggare kille som äter och sover bättre
Jag råder dig till att införa fasta tider och läsa på ordentligt här på hemsidan så att du kan använda dig av verktygen för att få till ett omsomnande på morgonen. Lycka till och hör av dig igen om du har fler frågor.
Anna
Jag antar att din lille kille är 15 månader
Jag råder dig till att införa fasta tider och läsa på ordentligt här på hemsidan så att du kan använda dig av verktygen för att få till ett omsomnande på morgonen. Lycka till och hör av dig igen om du har fler frågor.
Anna
Jonatan f?dd 25/7-04.
B?rjade anv?nda schema och verktyg
i september 2004.
Syskon väntas i mars
B?rjade anv?nda schema och verktyg
i september 2004.
Syskon väntas i mars
Hej! Jaha skrivfel o inte en aning óm hur jag svarar på ditt svar.. Jag provar med detta sätt. Tack så mycket för råd -jo han är 15 månader idag! I morse somnade han faktiskt om, men det räknas ännu som ett undantag..Natten har dock varit orolig. Det känns skönt att han äter väldigt bra ännu så länge, bra frukost, mellis, dubbla port till lunch, lite större mellis, middag och kvällsmål... När jag läser detta så undrar jag om han ens hinner sova om han ville.... Vi har fasta tiden för insomnande -men nu vill han ju somna så tidigt så de får vi nog tidigarelägga, sedan har de ju fasta tider på dagis -så det kanske blir bättre med tiden.. +lite mer hjälp hemma på natt/morgon//Soliga hälsningar från Haninge!!Annrik skrev:Hej och välkommen hit!
Jag antar att din lille kille är 15 månaderJag tror inte det blir för mycket med dagis och nya rutiner hemma då de nya rutinerna ska leda till en tryggare kille som äter och sover bättre
![]()
Anna