Hej!
Leonard (snart ett år) är från och till lös. När vi övergick till fast föda var det "vuxenkonsistens" men nu är det ofta rinnigt.
Jag har hört att det är något på tok om det är grönt eller slemmigt...?
Kan detta bero på vällingen. Han äter välling (mild fullkornsvälling) morgon och kväll, 2 dl. Andra tips? /Mvh Morsan
Lös i magen lite för ofta
Lös i magen lite för ofta
Leoparden ?r f?dd 3/9-2004
Grönt och slemmigt beror väl ofta på förkylningar. Slemmigt kan också bero på lite för mycket fiber tror jag. (det blev mkt väl och tror jag men jag tror att det är så här
)
Men annars tror jag inte att du behöver oroa dig. Mina två har varit precis likadana, eller kanske inte rinnigt med löst till och från. Deras pappa har orolig mage och den verkar de ha ärvt. Så långe de mår bra och går upp i vikt så ser jag ingen anledning till oro.
Men annars tror jag inte att du behöver oroa dig. Mina två har varit precis likadana, eller kanske inte rinnigt med löst till och från. Deras pappa har orolig mage och den verkar de ha ärvt. Så långe de mår bra och går upp i vikt så ser jag ingen anledning till oro.
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)