Andra kvällen tog längre tid!?

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Gäst

Andra kvällen tog längre tid!?

Inlägg av Gäst »

Hej!

Ikväll, andra kvällen tog det nästan 45min att somna för min lilla prinsessa, igår tog det 35 min! Vad beror det på? Det ska ju gå fortare andra kvällen har jag läst. Vad kan jag göra för fel? :?: :?: Hon var knappt ledsen ikväll, igår var det värre. Nån som vet?

Komiskt, när jag gick in till henne för att lägga tillrätta, lade hon sig själv när hon såg mig. Hon står alltid länge innan hon somnar. :wink:

Cecilia
J och Å

Inlägg av J och Å »

Grattis!!!!!!! Vad duktiga ni är, och vilken smart prinsessa.

Vad oroar du dig för. Detta är ju ett steg i rätt riktning. Jag minns inte riktigt men andra kurnatten gick INTE fortare för oss. Meningen är ju nu att ramsan skall ta över. Och ibland ställer de mer frågor som man behöver svara på. Och i ert fall så verkar hon vara med på det ni gör. Attityden har ni och då finns ingen anledning att oroa sig, då kommer vargarna insvansandes direkt. Nej, mota iväg dem.

Och varför spelar ingen roll. Man behöver inte veta varför, ibland får man finna sig i att det "bara är så".

/Åsa
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"