Skriiik på natten

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Zandra79

Skriiik på natten

Inlägg av Zandra79 »

Hej. Jag skulle behöva lite råd just nu. Min nu 1 år och 1 mån gammal son har alltid haft lite svårt med sömnen. Men det blev riktigt bra ett bra tag (sov hela natten) ända tills nu.

Han gråter ofta i sömnen och ibland vaknar han mitt i natten eller jättetidigt på morgonen (ibland till ett otröstligt skrik/gråt) och har svårt att somna om (blir jättepigg). Annars är han en glad, social och busig liten pojke. Har han ångest? Mardrömmar? Smärta? Eller vad kan det vara frågan om?

Han har lidit av upprepade öroninflammationer, fått tuber, men cirkeln har fortsatt. Enligt vår läkare är öronen friska och fina just nu, efter en till penicillinkur :cry: Det är INTE roligt att känna sig så hjälplös! Några tänder verkar heller inte vara på kommande...
*kram* Nicos mamma
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Gå in på sova-hela-natten-forumet. Du kommer att få mycken hjälp. Han behöver goda nätter. Då löser sig det mesta annat. Kram!
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Zandra79

Inlägg av Zandra79 »

:?: :? :?: Är det inga föräldrar som har erfarenheter av detta? :?: :? :?:
carina

Inlägg av carina »

:D Jodå - erfarnheter av skrik tror jag alla föräldrar har - mer eller mindre :wink: .
Alla skrik är frågor - och ska ha betryggande svar i handling (enbart ord räcker inte).
Har du läst Lathunden under Sova-hela-natten-kurens filosofi och metod här på forumet? Om inte så rekommederar jag den varmt (+ all annan info om schema och verktyg mm).
Återkom gärna med frågor - här finns hjälp att få!
Lycka till!
Mamma till Oscar 040728
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"