Hej Cony!
Tack för gratulationen och svar.
Det har inte varit lätt de senaste dagarna och nätterna. Jag har gett mat vid minsta lilla pip. Det har inneburit att hela SM har varit svårt att följa.

Däremot har vi lyckats att få honom att sova i sin säng visa ggr, tyvärr sover han där en timme el i bästa fall 1 och en halv, dock inte alla ggr När han vaknar får han mat men eftersom han inte sovit klart somnar han vid bröstet efter första slurken. Det är lättare att ge honom mjölk enligt SM när han sovit en och en halv timme.
Iblan har det tagit en timme att få honom att sova, jag matar på, han somnar, tar upp för rap, vaknar till, sen mer mat, han somnar igen, rapa, vaknar till,osv då blir jag så trött...och han sover inte sina timmar
Exempel från denna fm:
7:30-8:45 mat
8:45-10:15 sov
10:15-12:00 mat
12:00-12:45 flera försök i att få honom att somna, gett fler ggr insomningsslurk till slut blev han ledsen och spänd vid bröstet så jag fick ta upp honom och lugna ner innan han fick mer mat
12:45-13:45 sov i egen säng tills han skrek och fick mer mat. Somnade efter första bröstet och nu sover han i mina armar. Jag försökte lägga honom men då skrek han efter en stund. När jag tog upp honom lugnade han ner sig på en gång och ville inte ens ta bröstet.
Jag känner mig så trött och förvirrad. Jag har inte ens vågat g å ut med honom i vagnen för vad gör jag om han skriker? Hur kan jag ge honom mat på en gång under promenaden? Han har skrikit mycket när vi åker bil och det går inte att stanna var som helst för att ge honom mat.
Vad ska jag tänka på vad det gäller kläder när han ska sova i vagnen på magen?
Ska jag lägga inom vaken el sovandes i vagnen?
Idag blir han tre veckor, ska jag fortsätta lägga honom sovandes i sängen, för det mesta vaknar han till lite, det är svårt att lägga honom på magen, han blir om en boll och verkar föredra att ligga med högra kinden mot sängen än tvärtom.
Vi brukar näta tills han sover djup innan vi lägger honom, ska vi ändra på detta?