Hejsan!
Hur länge ska vi mixa havregrynsgröten slät (eller grynen)? Killen är snart elva månader.
Kudde? Läste någonstans att man skulle börja ge ungen en liten, platt kudde så småningom. Någon som kör med kudde? Vi har magläge, men han vänder lite hur som under natten. /Mvh Morsan
Mixad gröt - hur länge?
Mixad gröt - hur länge?
Leoparden ?r f?dd 3/9-2004
-
father of sons
Ungefär runt 1 år (för en månad sedan) tyckte vår kille att det var jättebra med vanlig gröt. Han har varit lite kinkig vad gäller konsistens på mat. Testa med vanliga gryn så får du se. Fungerar det inte så kör du lite med mixern så blir allt som vanligt
Vi har ingen kudde, ännu, men funderar faktiskt på samma sak, hoppas att du får nåt svar. Fast det har inte känts aktuellt eftersom han sover lite hur som helst i sängen. Skulle tro att en kudde mest skulle bli ett fotstöd för pippi-långstrump-pojken.
Vi har ingen kudde, ännu, men funderar faktiskt på samma sak, hoppas att du får nåt svar. Fast det har inte känts aktuellt eftersom han sover lite hur som helst i sängen. Skulle tro att en kudde mest skulle bli ett fotstöd för pippi-långstrump-pojken.
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".
Hej, jag kommer inte ihåg exakt när jag slutade mixa men jag tror att det var i samband med att han började äta mat med lite större bitar (ca 8 mån).
Kudde fick han när han var omkring halvåret.Vi köpte IKEAS avlånga spjälsängskudde. Den plattar ihop sig rätt fort och blir perfekt för små magsovare.
Kudde fick han när han var omkring halvåret.Vi köpte IKEAS avlånga spjälsängskudde. Den plattar ihop sig rätt fort och blir perfekt för små magsovare.
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)