Vidare har jag ff lite trassligt. Ibland funkar fm-luren helt utan bekymmer, ibland tar det 30 min innan hon somnar. Och det kan vara en hel del ilska innan också, börjar kännas som 5 mm emellanåt
E.m.luren brukar hon ibland vid kl 16 vara jättetrött, men ändå ha himla svårt att somna. Nu får den luren bara bli 20 min, hon är ju ändå 6 mån.
Kvällarna ska jag väl säga går bra (beror på hur man ser det). Det tar oftast inte mer än 10 min innan hon somnar. Förra v. hade vi hela 5 kvällar på raken då hon lade sig och somnade utan ett endaste pip. Trodde då att vi var i land men njäe...
Då jag kurade Ettan för åratal sedan sov hon 12 timmar redan andra natten, hon gör så fortfarande
Sedan har jag ett till bekymmer... När jag nu lägger tvåan till lunch runt 12, om sambon då jobbar har jag stora problem när ettan ska hämtas vid bussen 12.30. Tvåan sover lunch i sin säng... Tar jag upp henne, lägger henne i vagnen -ja då är det helt kört att somna om. Sova i vagnen är inte så bra då den börjar bli så trång, samt att den är ju himla rolig nu när man kan stå på alla fyra och gunga, blir så effektfullt liksom