grinigt på morgonen

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
sab

grinigt på morgonen

Inlägg av sab »

Börjar med att jag är amatör på detta men försöker så gott jag kan, har precis börjat SHN. Har läst många trådar här inne men bestämde mig för att fråga ändå. Har gjort 4 nätter nu. Känner att vi gör små framsteg, men mornarna(!), förstår inte vad jag gör för fel. Schemat är så här:
19.30 Sova
07.30 Vakna
10.00 Sova 45 min
11.00 Äta
12.30 Sova 1.5 h
14.00 Äta
16.00 Sova 20 min
16.45 Äta
Nu till saken, han vaknar mellan 6.30 och 6.45. Jag ramsar och han fortsätter och skriker, jag fortsätter. Det blir tyst, han jollrar, "kör bil" sen går det upp igen och gnäller som sedan blir grin följt av skrik. Jag ramsar bestämt, tystnar lite men sen är det samma sak igen. Buffar, ramsar sen är det full hals och så fortsätter vi. Är det bara att låta sin sak ha sin tid och vänta. Vet att det är dumt men jag funderar om jag ska göra morgon kl 07.00 istället.
Våran lilla son är 7 ½ månad.
klockan

Re: grinigt på morgonen

Inlägg av klockan »

Hejhopp! Varmt välkommen hit. Kul att höra att det går så bra för er. Vi har alla haft våra små issues under kuren och även efter :wink:
sab skrev:Nu till saken, han vaknar mellan 6.30 och 6.45. Jag ramsar och han fortsätter och skriker, jag fortsätter. Det blir tyst, han jollrar, "kör bil" sen går det upp igen och gnäller som sedan blir grin följt av skrik. Jag ramsar bestämt, tystnar lite men sen är det samma sak igen. Buffar, ramsar sen är det full hals och så fortsätter vi. Är det bara att låta sin sak ha sin tid och vänta. Vet att det är dumt men jag funderar om jag ska göra morgon kl 07.00 istället.