Längesedan jag skrev. Tiden går så snabbt. Nu funderar jag på en sak. Har ju läst här på forumet en del såklart men..
Det är väl bara max 2 veckor sedan kanske lite mer som T säger till när hon ska kissa på dagen. Så bra på det. Det har inte skett många olyckor sedan hon själv bestämde att hon ville säga till och kissa potta eller toa.
Nu sedan några dagar har hon vägrat blöja på kvällen. Jag har gått och satt på den när hon somnat men i morse var den torr och nu ropade hon precis kommer kiss och ville bajsa också. Jag satte pottan i sängen hos henne. Hon tyckte det var väldigt konstigt att trosorna inte var på utan låg i sängen
Nu funderar jag på det där med att själv gå upp och kissa med tanke på att det varit väldigt krångligt dom senaste veckorna med sömnen. Vill inte lägga sig, skriker som en galning. Vaknar för tidigt mm. Har hoppar ur sängen själv utan stol kanske två gången. Ska jag då sätta stol vid sängen så hon själv kan kissa och hoppa ur hur som helst. Känns ju sådär men kan ju funka hur bra som helst.
Hjälp hon blev så stor snabbt. Händer ju mycket nu. Trots och annat..
kram