Standardmodellen fungerar inte...hjälp!

Tipsforum med husmorsrecept och huskurer

Skriv svar
katinka
Inlägg: 10
Blev medlem: tis 21 jun 2005, 23:02
Ort: Deggendorf/Tyskland

Standardmodellen fungerar inte...hjälp!

Inlägg av katinka »

Jag skriver fran Tyskland, har lärt mig svenska för femton ar sedan , hittar inte svenska a med prick pa, hoppas ni förstar anda. Min lilla Mieke är bara tva veckor, jag fösöker införa standardmodellen, men pa eftermiddagen och pa nätterna bli det helt kaotiskt. Vet inte vem jag kan lita pa , alla här prata ju om koliker och ont i magen...ibland tror jag det ocksa, alltid vid sista amming kan Mieke inte släppa brösten, jag satt i tva timmar förra natten igen och sedan tog min man henne pa famnen och gungade henne, där sov hon, jag vet att det egentligen är fel, men jag kan inte mata,mata,mata, eftersom min äldre dotter (2 1/2) kräver ocksa hennes tid, Kan nagon ger mig rad hur jag ska kör vidare, jag är förvirrad....Katinka.
Sussi
Inlägg: 1314
Blev medlem: fre 03 dec 2004, 21:50
Ort: Uppsala

Inlägg av Sussi »

Hej Katinka!

Frågan var precis uppe, kolla här! :)

http://annawahlgren.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2601

Lycka till med din lilla dotter, vilket vackert namn hon har!
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn :heart:
Skriv svar

Återgå till "Mat, mage, barnakropp"