Hjælp søges i danmark

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Guld

Hjælp søges i danmark

Inlägg av Guld »

Hjælp… (sorry lidt langt)

Jeg er stødt hoved mod en mur. Min lille søn på knap 4 mdr. vil hverken falde i søvn af sig selv og sove natten igennem.

Jeg gav mig i kast med anna wahlgrens metode... Lånte bogen hos en veninde som havde held med metoden. Det er nu ca. 14 dage siden jeg startede, desværre ikke med så meget held som forventet. Jeg startede med viljen i behold og fast besluttet på at gennemføre mit valg.

Pt fungere jeg nærmest som alenemor, da min kæreste er rejsemontør så har virkelig behov for noget mere søvn så jeg står helt alene med knægten. Det er ren tortur ikke at få sin nattesøvn.

Idag hvor vi køre på knap 14 dag og han vågner stadig min. 2 gange i løbet af natten. Dog er det er barnemad i forhold til før vi gik i gang hvor han vågnede ofte... jøsses hvor var jeg træt. I det store hele er han blevet en gladere dreng som har mod på livet, ikke længere så pylret. Jeg tænker det er fordi han får mere nattesøvn end tidligere. Selv om det har stået på i mange døgn nu er jeg en helt anden idag. Man er let at gøre tilfreds når man er vant til at lidt...

Jeg ved ikke om det er her jeg har fejlet; men... på 3 nat hvor det hele skulle blive meget bedre fik han sin 3 mdr vacc om morgen. Han havde meget høj feber så han var slet ikke fyldt ordentlig op i maven i løbet af dagen. Jeg var nød til at ta ham for at gi ham panodil.

Det skal dog siges han er blevet lettere at putte, hvilket før var nærmest umulig. Jeg travede vores "lille by" tynd for at få ham til at sove. Naboerne kunne stille uret efter mig.

Han elsker sin barnevogn så dette er trods alt en alletiders løsning. Men han sover stadig i vognen om natten og den vil jeg da gerne snart ha ham ud af.

Jeg er fast besluttet på at holde ud endnu... Han skal nok lære det! Men hvad er mit næste træk. Hvordan griber jeg det an hvis jeg selv har ødelagt det.

Det skal lige siges at første gang i nat har han grædt, normal mumler han kun i søvne så acceptere han sin sut og sover videre… ca 1-2 timer. Metoden virker for mig mere brugbare når han græder så jeg kan trille med vognen ind til han giver op. Eller er jeg også fejl på den her ? :D

Som sagt bruger han sut, jeg har læst mig til at det kan forstyrre hans nattesøvn. Så hvis jeg kan få hjælp til at droppe den om natten vil jeg gerne det. Jeg vil dog synes det er rart som et putteritual at han får den.
Det er også rart for andre når de skal passe ham at de har et værktøj

Mellem kl 19-20 (oftest kl. 19.30) får sin vælling og igen
modermælkerstatning kl 5. hvilket er 9½ time (de andre morgner har det været kl 7 han har fået mad). De sidste 2 aftener har han været for træt til at spise og gået ud som et lys, så har vækket ham kl 22 for at gi ham en flaske ellers var det mellem 12-14 timer siden han fik mad (hvis jeg skal vente til kl 5-7 om morgen). Han får 200 ml mme 5 gange om dagen (alså 1000ml dagl.).

Jeg er helt rundforvirret… håber der en som kan hjælpe mig videre.

Hilsen Guld
TorsMamma
Forumets ordförande

Re: Hjælp søges i danmark

Inlägg av TorsMamma »

Hej och välkommen :D

jag är ledsen du inte fått svar. Hur är situationen för dig nu?

Puffar lite så du skall få svar. :wink:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"