Vi har tänkt köra barnvagnen över tröskeln! lite förvirrad!!

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Låst
Tomb

Vi har tänkt köra barnvagnen över tröskeln! lite förvirrad!!

Inlägg av Tomb »

Vår son är 5 månader och två veckor. Han vaknar minst 10ggr på natten. Sover jätte dåligt och har tandprickning. Jag vet inte om det är därför han sover så dåligt. Men han har aldrig sovit mer än 3 timmar i sträck. I alla fall så har jag läst Barna boken och där står det hur man ska köra barnvagnen över tröskeln. Är det nån som har gjort det? jag känner mig så osäker för att ibland är det dubbla budskap, på filmklipparna så ska man buffa och solfjädra men i boken står det nåt annat. I boken står att man ska inte prata med barnet eller röra barnet alls. Men hon visar nåt annat i filmklippet. Jag är förvirrad !!
Att buffa och solfjädra i sängen funkar absolut inte, han HATAR att ligga på magen. Jag vet inte var jag ska ta vägen, ju mer jag läser desto fler frågor får jag. Är det nån som kan kurat barnvagnen över tröskeln?? hur har ni gjort?? snälla hjälp mig....
Acnaib
Rådgivare/advisor

Re: Vi har tänkt köra barnvagnen över tröskeln! lite förvirr

Inlägg av Acnaib »

Hej Tomb!
Jag flyttar ditt inlägg till din andra tråd och låser denna.
Vi som svarar på inlägg här inne tycker det är bäst om vi har all information samlad på ett och samma ställe därför brukar vi hålla alla frågor rörande samma barn i samma tråd.

Ses i din andra tråd! :D

:heart:
Bianca
:heart: Freja :heart: 2009-01-03
:heart: Ronja :heart: 2010-05-22
:heart: Franz :heart: 2015-09-20
:heart: Otto :heart: 2017-01-01
Låst

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"