Ok att köra mycket mer solfjäder än buffning..
-
Systeryster
Ok att köra mycket mer solfjäder än buffning..
Vår son blir bara tokarg om jag buffat. Ok att körA solfjäder istället mer o nersände o ganska länge? Inne på andra natten nu o höl solfjäder 8 min istället för buff o nu sover han m 4x ramsa o 2 x bekräftelseramsa så fort d blev tyst från rummet. Är så trött, men jag ska vara vaken o rensa foton hela natten, jag ska bara klara detta!
Lilleskrutten född 18 april 2010. Kurstart 5 jan, 2010
-
MammaFrankie
Re: Ok att köra mycket mer solfjäder än buffning..
=D> bravo!!!
Så vitt jag har förstått går solfjädern minst lika bra som buffen. Poängen är att få lillen lugn!!! Och det blev han ju
Klart du ska klara det!!!! Man tror inte det men det gör man! Om du läser mina tidigare inlägg (kurade för ca en månad sedan)
har du massa hopp o pepp att få. Man är trött dom vakande nätterna...men aldrig ska ni vara trötta igen.. njutningen ger mer njutning än va man någonsin kunde ha vågat föreställa sig!! Ni kommer få det så UNDERBART!
Kom igen nu bara, det här går superbra!!!

Massa värme och energi från en mamma som precis fått sin tillbaka till en som behöver den desto mer
Så vitt jag har förstått går solfjädern minst lika bra som buffen. Poängen är att få lillen lugn!!! Och det blev han ju
Klart du ska klara det!!!! Man tror inte det men det gör man! Om du läser mina tidigare inlägg (kurade för ca en månad sedan)
har du massa hopp o pepp att få. Man är trött dom vakande nätterna...men aldrig ska ni vara trötta igen.. njutningen ger mer njutning än va man någonsin kunde ha vågat föreställa sig!! Ni kommer få det så UNDERBART!
Kom igen nu bara, det här går superbra!!!
Massa värme och energi från en mamma som precis fått sin tillbaka till en som behöver den desto mer
Mamma till älskade Frankie, född:10.05.21 kurstart:10.12.05
och älskade Sid, född 12.04.29 med SM i bakhuvudet från start
och älskade Sid, född 12.04.29 med SM i bakhuvudet från start
-
Systeryster
Tack för alla fina ord. Bara 6 tim kvar tills jag får sova, ska gå vägen. Ja hoppas verkligen på en förbättring för alla för så här trötta kan vi inte gå omkring o vara mera. Härligt att höra att ni mår så bra!
-
Trolldockan
Hej Systeryster!
Ville bara titta in och peppa dig lite
.
Växlar själv mellan hopp och förtvivlan
men det är bara att fortsätta.....
Din älskling kommer att bli glad, pigg och hungrig på både mat och livet (och du med
)
Tänk att du gör så gott du kan med det du vet just nu
Det är ju en process både för dig och din älskling.....
DU kan göra detta
(du gör det ju redan
)
Fortsätt att ventilera eran resa här för råd och stöd så ska du se att du snart tänker att det var värt allt. Njut och gläds när det går framåt och kraftsamla när det känns tungt. (Vet att det är lätt att säga....men det är sant)
Tänker på dig
Kram

Ville bara titta in och peppa dig lite
Växlar själv mellan hopp och förtvivlan
Din älskling kommer att bli glad, pigg och hungrig på både mat och livet (och du med
Tänk att du gör så gott du kan med det du vet just nu
DU kan göra detta
Fortsätt att ventilera eran resa här för råd och stöd så ska du se att du snart tänker att det var värt allt. Njut och gläds när det går framåt och kraftsamla när det känns tungt. (Vet att det är lätt att säga....men det är sant)
Tänker på dig
Kram
Charmtroll född 100520, kurad januari 2011.
-
Systeryster
Nu pangförkyld hur göra??..mer solfjäder än buffning..
Hej alla, fantastiskt han sov hela natten i natt ( natt 3). Men nu är han pangförkyld! Är d för kallt i rummet kanske? Hur ska jag göra inatt, han brukar bli väldigt hostig o ledsen när han är förkyld under nätterna. Höja sängen, nezeril, ev hostmedicin som vi har t honom, allt d gör vi såklart men om han blir så ledsen ledsen i natt, vad gör man då, suger snor, ger lite vatten (ok???) o sen solfjädra lugn o ramsa ut?? Åh bävar lite mot natten då jag vet hur jobbigt d brukar vara när han är så här förkyld o nu m allt d nya m kuren... Tacksam för alla tips o råd jag kan få för att fortsätta den bra trenden mot bra nattsömn!
Hej systeryster och välkommen hit!
(För det har jag väl inte sagt ännu va?)
Vi försöker hålla alla frågor rörande samma barn i en tråd. Det blir mycket lättare för oss som vill hjälpa då! 8) Du har ju en annan tråd här, som du startade tidigare så jag klistrar in det som skrivits här i din första tråd. Först tänkte jag göra tvärt om, men då kommer det ju i lite fel ordning så jag gör så här. Hoppas det är okej med dig. Vi kan byta namn på din andra tråd, om du vill - säg till i så fall!
jag kommer att stänga denna tråden men vi ses i din andra!

Bianca
Vi försöker hålla alla frågor rörande samma barn i en tråd. Det blir mycket lättare för oss som vill hjälpa då! 8) Du har ju en annan tråd här, som du startade tidigare så jag klistrar in det som skrivits här i din första tråd. Först tänkte jag göra tvärt om, men då kommer det ju i lite fel ordning så jag gör så här. Hoppas det är okej med dig. Vi kan byta namn på din andra tråd, om du vill - säg till i så fall!
jag kommer att stänga denna tråden men vi ses i din andra!
Bianca