Hej!
Vi har skrivit är tidigare om vår 7månaders dotter som ännu, nu på 7e natten inte svarar på något av verktygen, vi känner oss helt hjälplösa! Finns det nån man kan ringa o prata med, vi vill så gärna kura henne!
Mvh
Brumba
Finns det nån man kan ringa?!
Finns det nån man kan ringa?!
Föräldrar till världens gulligste sjumånaders.
Började kura den 7:e december.
Re: Finns det nån man kan ringa?!
Hej!
Nu måste jag bara reda ut ett litet frågetecken
Du skriver "Vi vill så gärna kura henne" men även "nu på 7e natten"
Ni har kurat va? Och är nu på kurens 7e natt (när inlägget skrevs)?
Har du provat att ta kontakt med någon ur "diplomerade kurare-listan"? Den ligger här ovanför i forumet. Där finns personer man kan kontakta. Testa med det, annars hör av dig igen så fixar vi det på annat sätt!

Bianca
Nu måste jag bara reda ut ett litet frågetecken
Ni har kurat va? Och är nu på kurens 7e natt (när inlägget skrevs)?
Har du provat att ta kontakt med någon ur "diplomerade kurare-listan"? Den ligger här ovanför i forumet. Där finns personer man kan kontakta. Testa med det, annars hör av dig igen så fixar vi det på annat sätt!
Bianca
Hej!
Va härligt att få svar! Det jag menar med "kura henne" är att uppnå nått slags framsteg så även om hade hållit på i sju nätter kändes det som första hela tiden. Däremot kan jag glatt meddela att vi har gjort en hel del framsteg sen jag skrev detta inlägg!
Det är fortfarande en hel del problem med själva nattningen men hon sover betydligt bättre när hon väl har kommit till ro!
Va härligt att få svar! Det jag menar med "kura henne" är att uppnå nått slags framsteg så även om hade hållit på i sju nätter kändes det som första hela tiden. Däremot kan jag glatt meddela att vi har gjort en hel del framsteg sen jag skrev detta inlägg!
Föräldrar till världens gulligste sjumånaders.
Smyger bara in här...Ville bara säga att jag låser denna tråd eftersom vi kör en tråd/barn.
/Luvisen
/Luvisen
Bebispojken född 22 april 2009
Maratonkurning 26 dec 2009 - 12 feb 2010
Petite Soeur född 8 mars 2012
SM rookie
Maratonkurning 26 dec 2009 - 12 feb 2010
Petite Soeur född 8 mars 2012
SM rookie