Sova i samma säng under resa

Skriv svar
_lill

Sova i samma säng under resa

Inlägg av _lill »

Hej!
Ingen fnurra här men vet inte var jag skulle lägga frågan annars... tanken är att jag och min dotter ska åka till Irland och hälsa på min syster bara vi två :) Att släpa med en resesäng på planet och sen vidare på buss etc känns inte som ett alternativ och att få tag i en på plats är nog inte det lättaste heller... Min syster har ett gästrum med en stor dubbelsäng. Är det någon som har erfarenhet av att sova i samma säng som ett kurat barn under resa? I bästa fall noterar hon bara att mamma också ligger i sängen, i värsta fall får vi ingen sömn under resan... :shock: Vad tror ni? Vill gärna höra era erfarenheter!
:heart: Iris 080308 kurad i augusti 08
:heart: Nils 100319 SM från början, finslipningskur juli 10
Mamma S

Inlägg av Mamma S »

inga problem, mitt troll sover som en stock, och när vi kommer hem konstaterar jag bara att nu är vi hemma då sover man i egen säng.
3 fina...2005, 2007, 2010
Tilda
Kontakt:

Inlägg av Tilda »

Vi har ibland sovit hela familjen i samma rum på resa. Ibland har något barn sovit med oss i samma säng. Och det har gått hur bra som helst :) Inte har de kanske varje dag sovit lika mycket som hemma, men resa är resa :)
:heart: Pojke född i dec 2003
:heart: :heart: Två flickor födda i maj 2007
_lill

Inlägg av _lill »

Okej tack för era svar! Då kör vi så helt enkelt, tror inte det blir problem att återgå till det normala när vi kommer hem faktiskt:)
:heart: Iris 080308 kurad i augusti 08
:heart: Nils 100319 SM från början, finslipningskur juli 10
Skriv svar

Återgå till "Säkra Sovare med fnurra på sömntråden"