Har kört efter AW:s metod sedan mitten på Juni och det har fungerat bra. Det tog ett tag innan allt satte sig men sedan blev det hyfsat i alla fall. Tova somnade bra på kvällen men vaknade alltid vid 4-5. När vi sedan tog bort att hon skulle få mat vid 5 så blev det inte bättre direkt.
Sedan 7 okt har hon även börjat protestera vid läggning som hon aldrig tidigare gjort och det fortsatte mer eller mindre varje kväll men det kändes som den lätta biten, det som var svårt var hennes fullkomliga raseri utbrott vid 5 på mornarna...vi kom aldrig förbi dem. Mammut hjälpte mig att göra ett bra schema och vi flyttade lite tider och helt plötsligt kändes det som om vi var med i matchen igen...vad händer då...forumet försvinner...Tova skriker som aldrig förr och helt plötsligt har vi blivit föräldrar som använder napp på natten
Dagarna fungerar hur bra som helst så där är vi duktiga men det är nätterna som är vår black om foten.
Vet inte vad vi ska göra för att komma tillbaka på banan igen, jag vill inte ha en nappknarkare men jag vill inte heller ha en helt förtvivlad liten tjej
Vad tror ni alla kloka människor
Förresten är det helt underbart att forumet är tillbaka
//Marie med Tova som är 7½ månad