Barnpassning:)

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Pappsen Alexnder

Barnpassning:)

Inlägg av Pappsen Alexnder »

Hej alla glada utsövda föräldrar :)

Vi har två små gullungar, en liten Alba på 2,5 och en Elias på 1. Vi har nyligen flyttat upp till Stockholm. I Helsingborg där vi bodde tidigare kunde vi gå ut och äta en middag jag och min fru, vi hade svågern som passade därhemma. Det är ju som ni vet ingen stor konst att passa kurade barn. Man behöver bara infinna sig i lägenheten tills föräldrarna kommer hem.

Är det någon som känner till någon bra passare i Stockholm? Man vill ju kunna lita på personen i fråga och om det dessutom är så att de förstår kuren så är det ju ett plus!

Ödmjukast - Pappsen
Pappa till:

Alba, född 2007-12-11
Elias, född 2009-05-23
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Jag flyttade tråden hit till kackelforum då det inte är en kurfråga :wink: :!:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Fd Medlem

Inlägg av Fd Medlem »

Vi har en supercool tjej som hjälper oss ibland med våra barn. Vi är mycket nöjda, våra barn är inte kurade, utan standardmodellade. Hon har full respekt för att de har sina tider och rutiner och rattar med lätthet vårt hem en hel dag med tre barn om så behövs. Ibland är till och med diskmaskinen urplockad!!!!
Var bor ni? Om du pm:ar dig kan jag kolla om det är ok att jag ger dig ditt nummer.
Ulrika
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"