Vi är rätt säkra på att plutten har kommit in i sin 8-månaders ångest period. Jag försöker att vara cool kring det,men blir ändå lite konfundersam över hans beteende.
För exakt en vecka sedan blev plutten sjuk i magsjuka. Mer diarée än kräkningar (han kräktes vid 2 tillfällen). Både jag och min sambo blev också magsjuka
Pluttens aptit har varit KRAFTIGT reducerad under hela veckan. Han äter halva luncher och middagar och dricker inte lika mycket välling. Rätt svårt att få i honom vatten (brukar vara det till vardags också). Trots detta har han sovit FANTASTISKT bra hela veckan, dag som natt
Hans humör har varit överlag jättebra, med undantag av tiden mellan 07-09.30 (45 min fm-lur 09.30) då han varit mycket kinkig.
De senaste 2 dagarna har han fått gråtattacker. Ibland vid middagsbordet, ibland bara när han sitter på golvet. Han bara gråter.....
Det här måste väl ändå vara the "ångest", eller
Jag är visserligen konfundersam över hans nya matvanor (han är ju inte magsjuk längre), men eftersom han har ett rätt bra humör och sover bra så bryr jag mig inte så mycket.
Hm...kräkningar, gråtattacker, reducerad hunger, suger EXTREMT mycket på tummen är detta symptom för 8-månaders ångest?
Kram
Kristin