Jag har inte beställt än (och nu inväntar jag rapporten från Nya mamman )! Fick tips om den från en mamma som blandar den på havremjölk, men det var ingen jag känner och jag hann inte fråga henne så mycket om den.
Jag tycker det ser super ut! Mycket bättre än de gröt och vällingalt. som erbjuds på ICA iaf. Ekologiskt och Fairtrade låter ju fantastiskt.
Jag inväntar också rapporten från Nya mamman.
Storebror 060410 kurad jan 2009 Lillebror 071112 kurad okt 2008 Lillasyster 100129 kurad aug 2010 Bebis Liten 110713
Succé! Körde fruktsmaken med havremjölk och Charlie slukade hela flaskan. Smakade mest apelsin.
Undrar om man kan spä med vatten, det blir rätt dyrt att göra av med en dryg liter havremjölk om dagen. Får ringa och fråga. Fast man vill ju ha vitaminera från mjölken...
Burken är ju rätt dyr men om man vill göra välling av det räcker det för övrigt med två matskedar för typ två deciliter.
Fanny, mamma till världens bästa Charlie, född april 2009.
Besökte Ekologiska Barnmatsbutiken idag. Quinoavällingen med frukt var slut så det fick bli vanlijsmak. Blandade den på Havredryck och spetsade med kallpressad rapsolja. Lilla E slukade allt! :thumbsup: