Då var det dags för nummer 2 i vår familj!
Den stora överraskningen väntas komma i slutet på oktober och då är vår lilla Emma 2 år. Jag skulle behöva lite råd och tips från er hur man bäst förbereder sig, sitt barn och sin familj för den "lilla" omställning som kommer att ske.
Jag har flitigt läst på i Barnaboken på vad Anna W rekommenderar; finns där mer att tänka på?
Har tyvärr sett skräck exempel på storasyskon som gått från jätte härliga ungar till små jäkel barn
En annan liten frågan när jag ändå är igång (som eg ska vara på "sova-forumet"). Vår dotter har blev kurad med shn när hon var 5 månader och sov som en stock tills hon blev ca 1år, då kom bakslaget!
Nu till frågan!! Jag får ofta höra av andra att det finns ingen som sover så mkt som Emma och vi ska absolut inte tro att nästa barn kommer att sova lika bra/mycket osv.
Ibland undrar jag om vi bara haft tur,,,, (har ju ingen erfarenhet,,än) så hur är det med nr 2 är det lättare eller svårare??
Till saken hör att dottern sov inte alls bra fram till 5månader - det var då jag/vi tog kontakt med Anna W,,, sedan dess har allt funkat. (TACK,TACK än en gång ANNA