Stilla: Cool... ok då

Lite känningar av förlossningdepp här så jag tar tacksamt emot alla tjusiga epitet 8)
malvamed3: Efter trebarnschocken (hoppade över tvåbarnsdito) uteblev fyrbarnschocken helt och hållet. Vi har en bebis. Vi matar en bebis. Oj, vi har visst en bebis. Va, hade vi inte en bebis också...

Typ 8)

Sen räknar jag in barnaskaran emellanåt och har svårt att komma på om jag har tre eller fyra barn... Kram
malin borin: STOR kram och innerligt tack för din rara hälsning
Kalaskakan: Promise :thumbsup:
*frieda*: Tack

Vidarebefordrar omemdelbums dina välgångsönskningar till lilla Leonor. Det borde vara förbjudet med förkylning på såna här pytte

Men jag borde ju ha lytt råd från Sjukvårdsrådgivningen: "Du får ju se till att hålla förkylda syskon borta från den nyfödda.". Tjena
ElinN: Tack snälla Elin
Status: Idag är det Leonors BF, kanelbullens dag om jag inte tar fel. Fortfarande förkyld och rosslig i halsen. Knappt vaken på sina vakenpass och ganska ledsen och ynklig till natten. Men upp med hakan Leonor, du delar födelsedag med
Daniel Westling så då har vi i alla fall det att glädja oss åt

Jo, idag är det alltså Leonors BF. Idag skulle hon alltså varit färdig och född.
Och vi har bytt till napp 2 på Dr Browns. Hör ni det alla spädbarnsföräldrar landet runt

Det kan gå alldeles
utmärkt att byta napp betydligt tidigare än vad som rekommenderas enligt tillverkaren. Leonor bugade, bockade och däckade av helt knockad av matchocken

Kram från Nancy
(

som undrar likt förra året hur i helsike man tar sig igenom dagen som ensam vuxen ansvarig för så många småbarn... Lani tycker att Leonor är så väldigt spännande och skulle hon ha full access till lillasyster... nej det vågar jag inte ens tänka på. Tisdag smäller det, då skall maken till jobbet och jag räkna timmar, förlåt
minuter som jag håller oss alla vid god vigör)