Jag vill egentligen bara säga tack och uttrycka min beundran för alla er som finns på forumet för oss som fortfarande behöver hjälp och stöd! Speciellt tack vill jag ge till MAMMAMY som hjälpt oss mer än vad som är förväntat!!! TACK!!!! Tack också till MAMMUT! Vi har väl egentligen inte riktigt kommit i hamn med att sova hela natten men vi har också haft 2 sjukhusbesök under de sista 3 veckorna och har fått en eventuell sjukdomsprognos som bland annat yttrar sig i sömnstörningar... Hur som helst kämpar vi vidare och räknar ändå iskallt med att lyckas!
Tack Anna Wahlgren för att du finns och startade det här forumet!
Kramar från mor, far och snart 15-månaders dotter
Till alla er!
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Tänk bara på att också, och i synnerhet, en sjuk liten unge behöver sova så gott och sova sig frisk. Ifrågasätt aldrig den goda, "självklara" nattsömnen
Pris och beröm - ni är snart framme
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Tack Sigge! Det är den icke förväntade hjälpen som är allra roligast att ge! Kämpa på med sömnen. Vilken tur att det är just NI som är föräldrar till ert barn!!
PM:a mig gärna om vad ni fick för besked till slut, jag kan alltid lära mig något ytterligare. Kram!
PM:a mig gärna om vad ni fick för besked till slut, jag kan alltid lära mig något ytterligare. Kram!
Lycklig och tacksam mor till Lille E 2/8-04, lilla A född 16/8-07. TACK Anna för att du räddat vår familjefrid, om och om igen!