Ja nu har jag läst nästan alla blöjtrådar..tror jag men jag skulle vilja ha lite specifika råd änså för jag hittar ingen riktigt som stämmer ](*,)
Har en liten O som är 2år och 8månader och vi har sedan en tid tillbaka (ca 1½månad) slutat med blöjan (på dagen) och det har knappt inte varit ngr. kissolyckor bara när man glömmer av sig i ngn film
Snälla hur gör jag bäst så att bajset kommer där det ska....och inte i kalsongerna gång på gång
Har försökt med:
* presenter
* russin/godis mm.
* läsa
* sjunga
* alltid passa på när man ser att det är p g
* fösröka göra det roligt
....men han säger att han inte är bajsenödig och sen så en stund senare (kan ibland bara handla om minuter) som kommer det i kalsongerna.
Tyvärr så kan vi inte låta honom sitta framför DVD:n han har ju två små vilda och nyfikna syskon
NU har jag fått för mig att han är på väg att bli förstoppad, han har aldrig haft problem innan, men nu e det oftast hårda kluttar.
Har dock haft lite framsteg de senaste dagarna, han har i alla fall satt sig ned och suttit innan har han blivit galet arg på mig.
Men oftast så "sparar" han sig till natt blöjan åker på och bajsar i den, antigen direkt innan läggdax eller så på de tidiga morgontimmarna (han går sedan in till oss...)
Snälla snälla ngn som har tips?!
Tack på förhand!