Ny här o behöver hjälp!

Frågor och svar om att kura lite äldre barn
Skriv svar
413234

Ny här o behöver hjälp!

Inlägg av 413234 »

Jag är helt ny här o heller inte ordentligt påläst om "sova hela natten" men kanske kan de vara något för oss?? Vår dotter på 1år o 9 mån har tills för drygt 1 mån sen vart hur enkel som helst att lägga. De har bara vart o lagt henne i sängen o så har vi gått ut, men för lite drygt en mån sen vände de. Nu måste vi sitta inne hos henne tills hon somnar, hon vaknar också varje natt. Hon blir helt hysteriskt ledsen de gånger vi försökt att gå ut, hon gråter tills hon kräks. Vi känner väl att de inte vart hela världen om de tagit relativt kort tid men de kan ta upp till 2 tim o hela kvällen går ju åt, plus att hon oxå sen vaknar varje natt o ska komma upp till oss. Hon är också mer beroende av sin napp o filt nu, helst har hon dom hela dagen. Kan den här kuren vara nåt för os tror ni el är de mer för barn som haft sömnproblem från start???
Susanne G
Kontakt:

Inlägg av Susanne G »

Hej och välkommen till forumet! :D

Jag tycker absolut att kuren skulle vara något för er. Men det viktigaste är att ni själva känner att det är rätt för er och ert barn.

Jag tycker ni ska låna boken på biblioteket och läsa den ordentligt och se vad "sova hela natten" är. Känner ni att ni hittat rätt är det bara att plugga på och köra. Forumet finns som stöd och peppning.

Här kommer en länk om livet efter kuren. Läs den och inspireras.
http://www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=2010

Susanne
Susanne G
Dotter född 25/6-04
Kurad vid 4-månader.
Dotter född 31/10 -09. Sm från start.
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn äldre än ett år "