Vi har en liten på snart 3 och ett halvt, som egentligen är en säker sovare men med dessa föräldrar hon har så glömmer vi att leda henne till god sömn emellanåt när man tar allt så självklart att vi glömmer
Tack vare ditt svar till 3 och ett halvt åringen du svarat på innan detta forum så har vi rättat till lillans sömn på två dagar så nu sover hon gott igen utan uppvak
Min sambo ville jag skulle skriva in och tacka er därav detta mail!!! Han är så förundrad över hur det fungerar det vi får råd om. Har vi ngt vi funderar på så skriver vi och får svar.
Kram från oss tre till er.