Tack än en gång Anna och din underbara medhjälpare Mia(r70)

Frågor och svar om att kura lite äldre barn
Skriv svar
loppan o nilla

Tack än en gång Anna och din underbara medhjälpare Mia(r70)

Inlägg av loppan o nilla »

Jag och min sambo är er så evig tacksamma för denna sömn vi än en gång fått tillbaka. :lol: :lol: :lol:

Vi har en liten på snart 3 och ett halvt, som egentligen är en säker sovare men med dessa föräldrar hon har så glömmer vi att leda henne till god sömn emellanåt när man tar allt så självklart att vi glömmer :oops: skrattet till gonattet och glömmer ramsan betydelse.

Tack vare ditt svar till 3 och ett halvt åringen du svarat på innan detta forum så har vi rättat till lillans sömn på två dagar så nu sover hon gott igen utan uppvak :oops: och skrik :oops: och spring! Och två föräldrar som mår så mct bättre!!! :D

Min sambo ville jag skulle skriva in och tacka er därav detta mail!!! Han är så förundrad över hur det fungerar det vi får råd om. Har vi ngt vi funderar på så skriver vi och får svar. :lol: Inte jobbigt att vara förälder då inte.

Kram från oss tre till er.
Lycklig mamma till underbara Cornelia snart 6 år, född jan- 06. ♥
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Nämen :shock: tänkte jag när jag såg rubriken och sen blev jag :oops: och såklart :D :heart: .

Vad otroligt gulligt av er! Tack snälla ni, det är bara, bara roligt om jag kan hjälpa till lite! Min kväll blev väldigt trevlig nu - tack igen! Och varmt lycka till med lilla, stora Cornelia :heart: (så heter en av mina flickor i andranamn)

:heart: :sleep: :heart:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn äldre än ett år "