Började med kuren i fredags kväll den 13 Mars med min son Axel som är 1 år och 3 veckor.
Lördagen gick superbra, både lunch och kvällsnattningen,
I går började det, då tog det 1 timma för Axel att somna på lunchen kl 12:00.
När jag buffrar honom blir han helt tyst, så går jag ut och då gallskriker han.
I dag går det ännu sämre
Nu har han varit vaken i 1 timma och 20 min, sen jag la honom. Han är toktrött men vägrar somna. Jag har endast gått in en enda gång för att buffra annars så ramsar jag med jämna mellanrum.
Nu sitter han och vinglar i sin säng och gnäller lite.
Är detta beteende normalt, blir det bättre? har ni några knep?