Så om ni har flera barn än två så svara utifrån hur tätt det är mellan de barn som är "tätast" i ålder så att säga
Hur tätt har ni mellan era barn som minst?
Hur tätt har ni mellan era barn som minst?
Eftersom vi nu ska ha en liten till(
), så kan det vara intressant att höra om det är många andra som genomför detta vansinnesdåd med att ha så tätt mellan barnen
Så om ni har flera barn än två så svara utifrån hur tätt det är mellan de barn som är "tätast" i ålder så att säga
OJ räknade fort och fel (sorry). Emil var 2 år och 3 mn när han blev storebror. Räknade först på hur lång tid det tog innan bebbe två var på G...
Stort Grattis! till er allihop.
Stort Grattis! till er allihop.
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
GRATTIS Sagomamma!!!!
När kommer bebben? Hur tätt blir det mellan era?
Du övar väl profylax nu?? Vill du ha utdrag ur boken "Att föda barn utan smärta" samt min profylax-förlossningsberättelse, som lite pepping, hör av dig!
Det skiljer 1 år och 11 månader mellan våra flickor, det var lika bra att "köra på" när vi ändå var i farten
kram anna
När kommer bebben? Hur tätt blir det mellan era?
Du övar väl profylax nu?? Vill du ha utdrag ur boken "Att föda barn utan smärta" samt min profylax-förlossningsberättelse, som lite pepping, hör av dig!
Det skiljer 1 år och 11 månader mellan våra flickor, det var lika bra att "köra på" när vi ändå var i farten
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
SÅÅÅ avis.
Inte för att vi jobbar på det direkt just nu, men skulle så gärna vilja ha en till snart.
Vi får väl se om det blir någon...Jag har i alla fall inte svarat på pollen...
JÄTTEGRATTIS
från hela familjen
/LO
Inte för att vi jobbar på det direkt just nu, men skulle så gärna vilja ha en till snart.
Vi får väl se om det blir någon...Jag har i alla fall inte svarat på pollen...
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Mellan 1:a och 2:a var det 2 år 2 månader och nästa gång kommer det att skilja 2 år och 5 månader, tror vi - ska på ultraljud imorgon!!!
Det var inte mycket tid kvar tills man hade missat försäkringskassereglerna den sista gången alltså... Tur!
Det var inte mycket tid kvar tills man hade missat försäkringskassereglerna den sista gången alltså... Tur!
Mamma till :
Miranda f?dd Okt -00, Melina Dec -02 och Malva f?dd Maj - 05!
Jobbar natt inom v?rden samt hemifr?n med Aloe Vera h?lso och sk?nhetsprodukter med 90 dagars garanti!
Miranda f?dd Okt -00, Melina Dec -02 och Malva f?dd Maj - 05!
Jobbar natt inom v?rden samt hemifr?n med Aloe Vera h?lso och sk?nhetsprodukter med 90 dagars garanti!
-
liin?s mammma
GRATTIS!!!!
.. jag har en liten tjej, liin.. hon kommer att vara ca 1 år och 9 mån när våran nästa kommer
.. vi försökte i 3 månader innan det "tog sig" men nu är det en till på g.. \:D/
vi har alltid sagt att vi vill ha barnen 2 och 2...om jag får som jag vill(just nu) så blir det fler än 4 totalt...
.. jag har en liten tjej, liin.. hon kommer att vara ca 1 år och 9 mån när våran nästa kommer
vi har alltid sagt att vi vill ha barnen 2 och 2...om jag får som jag vill(just nu) så blir det fler än 4 totalt...
16 månader
mellan våra "pseuvodotwins" idag är de 3 och 4 år och jag är så göad att det är så tätt, de leker hela dagarna och verkligen älskar varandra, känns som en gåva att ge dem ett syskon så tätt. Ev följer snart en 3:a, ett stort hopp blir det för oss men med hopp om tvillingar *S*
Mellan dom två första är det 1 år+ 1 vecka exakt! Sedan blev det 2 år+ 5 månader mellan tjejerna. Perfekt med tre barn så tätt. Vill gärna ha en kull till...om min käre sambo bara går med på det...! Tips hur man kan få honom sugen på det?? Någon??
Anne som skaffade familj tidigt. Nöjd med livet!
Jesse 960929 (trotsig pajas...9-årskris?)
Taika 971006 (fåfäng konstnär, sällskapssjuk)
Erika 000315 (envis prinsessa)
[/b]
Anne som skaffade familj tidigt. Nöjd med livet!
Jesse 960929 (trotsig pajas...9-årskris?)
Taika 971006 (fåfäng konstnär, sällskapssjuk)
Erika 000315 (envis prinsessa)
[/b]