Nu på eftermiddagen får jag inse att jag fått magsjukan
Ska jag genomföra ändå och hoppas hon klarar sig eller ska jag måsta vänta någon vecka för att se så inte hon också får den och kuren kanske måste avbrytas efter bara 1-2 nätter?
Nej det blir inget för tösen kräks ocksåcissii skrev:Hej
Det beror ju på hur dålig du är? Jag menar det är ju inte så trevligt att stå framåtlutad och buffa om man känner sig spyfärdig. Och kanske orkar du inte vara uppe hela natten heller isf?
Jag jag tänker det. Jag hoppas det blir snart för jag var så taggad att fixa det här.Lua skrev:Hej!
Vilket antiklimaxHoppas att ni piggar på er snabbt!
Jag skulle vänta tills hon ätit hyfsat under en dag. Detta för att inte riskera att bli fundersam på om hon är hungrig på natten. Vad tror du om det?
Kram Lua.
Så länge hon trivs och ryms i vagnen är det bara bra. Tutten däremot tycker jag att ni slänger all världens vägÄr det fel att fortsätta lägga henne på rygg i vagnen med tutten på dagen?
Det är individuellt hur störda barn blir av ljud. Men kanske storebror skulle må väl av en lugn stund, t.ex. vila med film eller sago-cd?När kuren sitter kommer hon då kunna sova inne tror ni utan att vakna trots storebros vilda och högljudda lekar?
Låter ju toppenduggan skrev:Hejsan![]()
Här kliver pappan upp 6.00, storsyster kliver upp 6.30 och gör sig iordning till skolan och lillebror stiger upp sju och det går jätte bra, ibörjan upplevde jag att han vaknade av pappa men nu sover han gott tills hans egen väckarklocka ringt. Då är det morgon!
Nja, forumet är ju enormt mycket större idag än det var för 2 år sedan så man kan nog inte förvänta sig att få svar lika snabbtJagIgen skrev:Det verkar inte vara samma aktivitet här som då jag var inne ofta för ca 2 år sedan
kiki skrev:Nja, forumet är ju enormt mycket större idag än det var för 2 år sedan så man kan nog inte förvänta sig att få svar lika snabbtJagIgen skrev:Det verkar inte vara samma aktivitet här som då jag var inne ofta för ca 2 år sedanMan får istället träna på tålamod
![]()
Kram