Tänk vad ett Barnaboksbarn kan ställa till med!!

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
Sagomamma
Kontakt:

Tänk vad ett Barnaboksbarn kan ställa till med!!

Inlägg av Sagomamma »

Nu måste jag berätta här, eftersom detta är så fantastiskt! :D

Min väninna "råkade" bli gravid med en människa som hon INTE haft för avsikt att bilda familj med -om man säger så... :? :wink:
Eftersom hon egentligen aldrig skulle drömma om att skaffa barn just nu, så blev jag ganska förvånad (och rörd och stolt och lycklig och massor av andra saker) när hon avslöjade att hon skulle behålla barnet -och allt var Sagas "fel/förtjänst" :wink: :roll: ... Eftersom hon sett "hur de kunde bli" :shock: :lol: !

Så Saga ska alltså få en liten kompis ungefär samtidigt som hennes lillasyster kommer :D Ville bara berätta om min glädje över detta underbara :!:

(Förresten så har Saga fyllt ett år idag och ätit tårta alldeles själv, men den som trodde att det skulle bli kladdigt blev besviken -eftersom hon åt den så fint så -med sked :lol: )
liw
Kontakt:

Inlägg av liw »

Bättre beröm kan man väl knappast få (gäller både lilla Saga och er som föräldrar). Sug i er och pussa lite extra på Saga :D

(Och när du ändå pussar lite på henne för att hon är så go´ så kan du väl passa på att ge henne ett par födeledagspussar från oss :D)
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Susanne*

Inlägg av Susanne* »

Underbart :!: :!: Sprit "smittan" vidare och STORT grattis till lilla Saga. Ett år är en stor dag - för föräldrarna också (eller kanske framför allt :D ):!:

Kram :D
"Det talas för lite om glädjen med barn..."
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

Vad härligt!
Då antar jag att du kanske ger henne en Barnabok i present, så hon förstår hur man gör för att barnen blir sådana! :D

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Carråå
Kontakt:

Inlägg av Carråå »

Den lilla Sagomamman har redan sett till att väninnan har fått låna ett exemplar av Barnaboken i väntan på sitt alldeles egna exemplar. När kommer tomten egentligen??? :D
Kit

Inlägg av Kit »

:heart: Så härligt, Sagomamma! :heart: Och visst är förtjänsten Sagas och Sagomammas och Sagopappas. Och Anna Wahlgrens! :lol:

:idea: Och väninnan är klok!
:heart: Jag sökte en Bibel och fann Barnaboken.

:heart: Matte till minilejon som ramsas i spinn.

:heart: Det är inte för att det är svårt, som du inte vågar. Det är för att du inte vågar, som det är svårt.
Gäst

Vill bara säga

Inlägg av Gäst »

GRATTIS SAGA!

hälsar Gyril :D
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"