Adam har varit och är sjuk! Magsjukan!
Så nu funkar ingenting längre!
Jag kunde bara inte han att sova på bestämda tider såsjuk som han va!
Hur ska jag göra nu??
Måste jag börja om från början nu eller?
Finns de fler som fått bryta kuren vid sjukdom?
Hur blir det nu då!!!
-
Madeleine_79
Hur blir det nu då!!!
Mycket stolt mamma till Oliwer tv? ?r och Adam 8 m?nader! 
Har ?ntligen best?mt mig att lyckas med att f? Adam att sova hela natten!
Startar 21/2-05
Startar 21/2-05
Har han precis blivit frisk, eller är han fortfarande sjuk?
När Elsa hade hög feber förra veckan så var jag också tvungen rucka på schemat. Gjorde så att jag höll sovtiderna, men la in extra 20min och 45 minpass mellan dem för hon var så trött. På nätterna vaknade hon flera gånger, men somnade om med hjälp av ramsa och solfjäder, samt vatten och alvedon ibland. Nån gång var hon vaken länge.
När hon blev frisk var det dock bara att köra på som vanligt!
Vet du att det inte funkar fast han är frisk, eller är du bara orolig för att det inte ska funka?
Om du ser det som självklart att ni nu ska börja följa schemat igen, så gör han kanske också det!
När Elsa hade hög feber förra veckan så var jag också tvungen rucka på schemat. Gjorde så att jag höll sovtiderna, men la in extra 20min och 45 minpass mellan dem för hon var så trött. På nätterna vaknade hon flera gånger, men somnade om med hjälp av ramsa och solfjäder, samt vatten och alvedon ibland. Nån gång var hon vaken länge.
När hon blev frisk var det dock bara att köra på som vanligt!
Om du ser det som självklart att ni nu ska börja följa schemat igen, så gör han kanske också det!
Jenny, mamma till
Elsa
25 juli 2004 - SHN-kur vid 4 månader
Siri
18 april 2007 - SM från start
Bilder på Elsa och Siri!
Elsa
Siri
Bilder på Elsa och Siri!
Mina har varit sjuka i nastan 1 vecka (nu e de friska) och det blev lindrigt talat ruckningar i schemat; var tvungen att ta upp dem pa natten for att ge kvallsmat, sov lite hursomhelst etc nu e de friska och det verkar som att allt funkar som innan igen. Vi har ju hallt pa langre sa det ar mojligt att tider etc sitter battre men jag tycker int du skall gora for stor grej av det. Kor pa som innan i den utstrackning det gar (forstar att maten kan strula lite om han varit magsjuk menar jag) och betraffande sovandet sa har du ju verktygen att ta till. Det blir ju inte som att borja om fran borjan eftersom han redan kanner till ramsan etc bara en liten paminnelse sa han kommer ihag hur det var/skall vara. Framforallt, gor det inte till att problem inann det blivit ett, kor pa som du "alltid" har gjort sa ordnar det sig, har du fixat kuren sa fixar du val att ratta till detta 8)
Mamma till tvillingarna Emma och Sara f?dda 040712 i v.36+4. Kur paborjad 7/1-05 och sedan dess sover hela familjen gott!
-
Madeleine_79
Re: Hur blir det nu då!!!
Han är bättre idag! Sov hela natten iaf! Han somna senare än vanligt bara!
Jag ska försöka natta han på bestämd tid idag när han är så mycket bättre!
Tack för era svar!
Jag ska försöka natta han på bestämd tid idag när han är så mycket bättre!
Tack för era svar!
Mycket stolt mamma till Oliwer tv? ?r och Adam 8 m?nader! 
Startar 21/2-05
Startar 21/2-05