När vi var på BVC häromsistens så frågade jag sköterskan varför de bara får rekommendera 5-minutersmetoden, och svaret blev ju det vi redan kommit fram till här, att det är den enda "testade" metoden. Det visade det sig att hon inte hade någon större insikt i andra metoder, trots att hon jobbat med barn i 30 år!!!
Ja just det ja!
Ja just det ja!
Jag har ju glömt att berätta! 
När vi var på BVC häromsistens så frågade jag sköterskan varför de bara får rekommendera 5-minutersmetoden, och svaret blev ju det vi redan kommit fram till här, att det är den enda "testade" metoden. Det visade det sig att hon inte hade någon större insikt i andra metoder, trots att hon jobbat med barn i 30 år!!!
, så vi berättade om hur det gick till när vi "upptäckte" Anna Wahlgren, kurade och hur vi gör nu. Hon lyssnade mycket noga och började sen fundera... Och i princip lovade att hon skulle kolla in Barnaboken och Annas filosofi och metoder!!
Jag ska förhöra henne vid nästa besök om hon gjort det, annars ska jag personligen köpa henne ett ex 
Mamma till Izabelle 040416
Startade SHN-kur 23/10 -04 och sen dess sover Iza gott om natten.
Startade SHN-kur 23/10 -04 och sen dess sover Iza gott om natten.
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022