Dessvärre börjar tröttheten slå ner min tidigare så positiva och peppade inställning. Första natten gick bra. Kunde söva om honom till 8 efter uppvak från och till från 5 rycket, Nappen bort och visserligen en hel del frågor från lillen, särskilt vid läggning som annars gått bra med lite buffning på sidan.(Är det förkastligt om man skulle buffa honom liggandes på sidan i det fall det skulle bli KRIS?)Har denna natt endast buffat vid tillrättaläggandet/Beskedet, men han gillade det inte! Vaknade en snabbis vid 22.50 men tystnade efter påminnelse o bekräftelse.
Dagspassen förstod jag inte skulle fortsätta så som respektive natt beskrivits. Tror att jag och kur- sambon kanske inte buffade tillräckligt och nu känner jag mig osäker på om jag gjort lillen mer orolig än lugn? Det vore ju en mardröm i så fall!?
Funderar på att ta de kommande två nätterna själv och låta pappa ta dagarna. Jag går in mer för kuren och tror mig lyssna bättre än han och är mer allert nattetid på diverse oljud. Gör det någon stor skillnad för effekten? Vi har alla tre isolerat oss på landet för att kunna kura ifred!
Tacksam för pepp på småtimmarna!