Uppdatering av profil samt besvarade ämnen...

Här hjälper vi varandra med användartekniska frågor om forumen
Skriv svar
Tina68
Inlägg: 132
Blev medlem: tor 17 apr 2008, 15:57
Ort: Stockholm

Uppdatering av profil samt besvarade ämnen...

Inlägg av Tina68 »

Jag förstår mig inte riktigt på hur detta fungerar :?: .
Nu på morgonen ville jag se om jag skulle ändra något i min profil (ta bort fakta eller lägga till..). Eftersom jag ändrade profilen igår förväntade jag mig att den skulle se ut på ett visst sätt, men såg att den var samma som från början. Varför?
Även tråden slutade på sidan ett (efter Elles inlägg) trots att jag gjort fler inlägg efter detta. Tråden innehåller två sidor.
Kan någon förklara för mig hur detta fungerar vore jag mycket tacksam :!: .
Stolt mamma till
:heart: Stor flicka född 1993 :heart:
:heart: Liten flicka född 14/3 2008 :heart:
(SM från 5/4)
:heart: Liten flicka född 13/8 2009 :heart:
Jobbar hårt på Tillit och Attityd.
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Inlägg av TorsMamma »

Hej Tina68,

Nej jag kan inte svara exakt på varför det ser ut som du beskriver men jag vet att jag var inne i din tråd igår och skrev där ditt inlägg kom in 3 ggr. Så in verkar mycket komma.

Ibland är forum lite "seeegt" och har man då lite stressigt eller så ja, då är man ibland för snabb. Sen måste man hela tiden jobba med "uppdaterade" sidor. En sida uppdaterar du manuellt genom att trycka på knappen F5.

En annan sak till att det kan vara som det är för dig är om du har flera "fönster" med IE öppna samtidigt. Så de problem du beskriver ligger inte på forum, om jag kan förklara det så. Utan antingnen har du problem med din dator och den jobbar typ "Offline" ibland eller så är du för snabb och inte hinner se allt.

Din tråd är i alla fall 2 sidor lång och det känns mer som problemen kopplade till din sida av datoriet tror jag.

Titta lite extra idag igen och se om det fortfarande är konstigt för dig.

Återkom annars så försöker vi lite till. :D
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Skriv svar

Återgå till "Teknisk Användarhjälp"