andningslarm till salu

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
LenaK
Inlägg: 179
Blev medlem: fre 02 nov 2007, 12:15
Ort: Stockholm

andningslarm till salu

Inlägg av LenaK »

säljer nu Nanny-larm för 800 kr, använt under 6 månader, 1,5 år garanti kvar.
Finns i Norra Stockholm, kan transporteras varje dag till Tekniska Högskolan.
Lena, mamma till
pojke -juni 02,
flicka -januari 05,
pojke -september 07
LenaK
Inlägg: 179
Blev medlem: fre 02 nov 2007, 12:15
Ort: Stockholm

Inlägg av LenaK »

jag kanske borde tillägga att plattan är helt oanvänd, då vi fick den på garanti för 2 veckor sen. Tydligen hade vi dragit för hårt i sladden på första plattan.
Lena, mamma till
pojke -juni 02,
flicka -januari 05,
pojke -september 07
LenaK
Inlägg: 179
Blev medlem: fre 02 nov 2007, 12:15
Ort: Stockholm

Inlägg av LenaK »

700 plus frakt? :wink:
Lena, mamma till
pojke -juni 02,
flicka -januari 05,
pojke -september 07
KajsaK
Inlägg: 48
Blev medlem: sön 20 jan 2008, 11:24

Inlägg av KajsaK »

Hej!
Är intresserad, men brukar det inte vara två plattor till?

Hälsningar
Karin
Mamma till finaste killarna födda april 06 och januari 08.
LenaK
Inlägg: 179
Blev medlem: fre 02 nov 2007, 12:15
Ort: Stockholm

Inlägg av LenaK »

det finns 2 varianter som kostar olika mycket. Kolla på andningslarm.se, där kan man köpa en extraplatta separat också.
Lena, mamma till
pojke -juni 02,
flicka -januari 05,
pojke -september 07
LenaK
Inlägg: 179
Blev medlem: fre 02 nov 2007, 12:15
Ort: Stockholm

Inlägg av LenaK »

larmet är kvar :D
Lena, mamma till
pojke -juni 02,
flicka -januari 05,
pojke -september 07
LenaK
Inlägg: 179
Blev medlem: fre 02 nov 2007, 12:15
Ort: Stockholm

Inlägg av LenaK »

700 kr, en platta
Lena, mamma till
pojke -juni 02,
flicka -januari 05,
pojke -september 07
Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"