Eller ska man säga; - Vår barnabokspappa!

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
mari.g

Eller ska man säga; - Vår barnabokspappa!

Inlägg av mari.g »

Hallå i vårsolen!
Jag har ju den äran att ha en riktigt händig "husband to be"!
När Jag o Leo kom hem efter vår låånga vistelse hemma i Norrbotten, som så olyckligt avslutades med min morfars begreavning, hade Pappan byggt ett eget rum åt Leo! :shock:
Jag trodde jag skulle smälla av! Vi bor i en tvårummare, hyresrätt, och har haft problem med tidiga morgnar since forever. Under Norrlandsresan har han dock haft eget rum + att vi gör morgon 7 istället för 7.30 = no more tidiga morgnar! Vilket har gjort att vi helt enkelt själva tänkte flytta ut ur sovrummet. Sovrummet skulle bli Leos sov+lekrum / kontor... typ... O vi kunde ha dubbelsängen i vardagsrummet som är typ stort. Trodde jag!
Pappan har istället byggt ett litet minirum i vårt vardagsrum. Det står på golvet, fäst i väggen och är bara att riva när vi flyttar! isolerat o allt. Så nu har vi en 3:a :D Leos säng rymms precis, + en hylla, lite leksaker...

O Leo har sovit hela nätter sen vi kom hem! Ehh, ja utom i morse som var ett, hoppas jag tillfälligt återfall i tidigamorgnar-träsket. Snart dax att korta på sömn oxå...

Ja de är ju för härliga, båda mina killar :heart:

//Mari
Mamma till ljuvliga Leo 0707 och Tilde 1108
Gäst

Inlägg av Gäst »

Nämen! En liten ERNST, alltså?! :lol:
Nillan

Inlägg av Nillan »

Låter fantastiskt, både med rummet och nätterna! Aldrig fel med en handyman. Dom får man hålla hårt i. 8)
Nillan, med tre fantastiska döttrar födda aug 01, juni 03 och okt 07.
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

WOW :!: :o :D
Så himla bra med en så händig kille :!: :D
Håller med Nillan - håll hårt i honom :!: :wink:

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Lua

Inlägg av Lua »

Och jag som träffat underverket vet att han är trevlig och snygg också... :wink:

Kramar i massor från moster! :heart:
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"