Teutonia med fullt liggläge

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
ms Sophie

Teutonia med fullt liggläge

Inlägg av ms Sophie »

Har en marinblå sittvagn, Teutonia 02.
EJ lufthjul.
Fullt liggläge, vilket vi gillat eftersom dottern hade vagnen från spädis till 1.5 år ungefär. Inga problem att sova på mage i den inte :-)
Finns myggnät till och även mjuklift.

Den tar plats i garaget där bilen som havererat behöver bo nu i väntan på reparation... Så hör av er :wink:
Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"