Tänk att han visste så precis vad han ville köpa till mig. Och tänk att pappan gav honom chansen att göra det, trots att han nog gärna hade valt en annan färg. Först ska skorna användas ordentligt och sen kommer jag nog att spara dem resten av livet. Trots att jag inte är så mycket för att spara saker. För jag är så glad.
Födelsedagspresent
-
jennymaria
Födelsedagspresent
Idag har sonen, 2,5 år och hans pappa varit och köpt födelsedagspresent till mig. Sonen fick välja en present alldeles själv. De var inne i många affärer och pappan frågade i varje affär om det fanns något som kunde passa till mig. Men sonen svarade nekande varje gång, till dess de kom in i butiken med smycken och assesoarer. Då gick han rakt fram till ett par turkosa flip-flopskor dekorerade med pärlor i guld och glada färger. DE skulle mamma ha. Rätt storlek hittade han såklart också på en gång. Mera glitter till mamma
Tänk att han visste så precis vad han ville köpa till mig. Och tänk att pappan gav honom chansen att göra det, trots att han nog gärna hade valt en annan färg. Först ska skorna användas ordentligt och sen kommer jag nog att spara dem resten av livet. Trots att jag inte är så mycket för att spara saker. För jag är så glad.

En solstråle okt-05
En älskad lillebror 08-07-14
En älskad lillebror 08-07-14