Andningslarm - Nanny

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
wifsta
Inlägg: 270
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 23:06
Ort: Timrå
Kontakt:

Andningslarm - Nanny

Inlägg av wifsta »

Jag har fastnat för Nannys andningslarm. Någon som har erfarenhet av detta?
Kanske jämfört med annat larm?
Någon som har ett "över" (dvs att sälja)?
father of sons
Inlägg: 1369
Blev medlem: tis 07 dec 2004, 20:06
Ort: Stockholm

Inlägg av father of sons »

:D

Ingen?

:D
LenaK
Inlägg: 179
Blev medlem: fre 02 nov 2007, 12:15
Ort: Stockholm

Inlägg av LenaK »

hej,
behöver du fortfarande larm?
Lena, mamma till
pojke -juni 02,
flicka -januari 05,
pojke -september 07
Antonias mamma
Inlägg: 846
Blev medlem: lör 11 mar 2006, 11:29
Ort: Österbotten, Finland

Inlägg av Antonias mamma »

... Om inte, så kan jag sätta mig på reservlistan för ett :D
Diplomerad SHN-kurare och mamma till
Antonia :heart: :heart: :heart:, född 25.11.05, kurad 8/06
Amadeus :heart: :heart: :heart:, född 17.8.08, kurad 1/09

www.sandsdrommar.com
LenaK
Inlägg: 179
Blev medlem: fre 02 nov 2007, 12:15
Ort: Stockholm

Inlägg av LenaK »

Hej, larmet är 6 mån gammal, dvs 1,5 garanti kvar. Jag vill ha 800kr plus frakt. Kan även överlämnas i Stockholm.
Lena, mamma till
pojke -juni 02,
flicka -januari 05,
pojke -september 07
Antonias mamma
Inlägg: 846
Blev medlem: lör 11 mar 2006, 11:29
Ort: Österbotten, Finland

Inlägg av Antonias mamma »

LenaKöhn skrev:Hej, larmet är 6 mån gammal, dvs 1,5 garanti kvar. Jag vill ha 800kr plus frakt. Kan även överlämnas i Stockholm.
Ok. Kan du kolla frakten till Finland :?:
Jag kan öveföra pengarna direkt till ditt konto i förskott men behöver då SWIFT- och IBAN-kod (inga gironummer). Detta tar vi via pm i så fall :D
Diplomerad SHN-kurare och mamma till
Antonia :heart: :heart: :heart:, född 25.11.05, kurad 8/06
Amadeus :heart: :heart: :heart:, född 17.8.08, kurad 1/09

www.sandsdrommar.com
wifsta
Inlägg: 270
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 23:06
Ort: Timrå
Kontakt:

Inlägg av wifsta »

Ja, jag fick tag i ett Babysenselarm alldeles i närheten (blocket är bra...)
Mamma till vackra VERA f 080424 (v 40+6)
och allvarlige ARON f 100725 (v 39)
Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"