Jag har fastnat för Nannys andningslarm. Någon som har erfarenhet av detta?
Kanske jämfört med annat larm?
Någon som har ett "över" (dvs att sälja)?
Andningslarm - Nanny
-
Antonias mamma
- Inlägg: 846
- Blev medlem: lör 11 mar 2006, 11:29
- Ort: Österbotten, Finland
... Om inte, så kan jag sätta mig på reservlistan för ett 
Diplomerad SHN-kurare och mamma till
Antonia
, född 25.11.05, kurad 8/06
Amadeus
, född 17.8.08, kurad 1/09
www.sandsdrommar.com
Antonia
Amadeus
www.sandsdrommar.com
-
Antonias mamma
- Inlägg: 846
- Blev medlem: lör 11 mar 2006, 11:29
- Ort: Österbotten, Finland
Ok. Kan du kolla frakten till FinlandLenaKöhn skrev:Hej, larmet är 6 mån gammal, dvs 1,5 garanti kvar. Jag vill ha 800kr plus frakt. Kan även överlämnas i Stockholm.
Jag kan öveföra pengarna direkt till ditt konto i förskott men behöver då SWIFT- och IBAN-kod (inga gironummer). Detta tar vi via pm i så fall
Diplomerad SHN-kurare och mamma till
Antonia
, född 25.11.05, kurad 8/06
Amadeus
, född 17.8.08, kurad 1/09
www.sandsdrommar.com
Antonia
Amadeus
www.sandsdrommar.com