jag är så feg, började med kuren en enda natt o det inte gick så bra, så jag inte vågar testa den igen.
Hon är sååååååå mammig att jag inte kan gå ifrån henne en enda sekund både på dag o natt. På dagarna går det bra men på natt är det hemsk. Hon vaknar varje timmer (högst) ibland är det varje halvtimme, vill försäkra sig att jag är där, jag måste då klappa på huvudet í några minuter tills hon somnar om. Detta process förtsätter fram till ca 5:30. Sedan sover hon till 9 på morgon. Detta är all den sömn jag har fått per dygn de sista månaderna. Hon verkar inte var bestörd av någn sömnbrist, tvärtom hon är pigg o gald, har en god aptit!!!!!
Snälla, snälla!!! berätta hur ni andra har gjort det? Hur lång tid tog hela processen. För jag måste genomgå kurnen helt själv, kan inte få hjälp av min man då hon inte tror på att ett barn ska skrika!!!!!:x
Han sover så gott hela nätterna genom, nu har han blivit så främmande för vår lilla flicka att om han vill trösta henne nån gång så skriker hon hysteriskt!!!!!
jag är så trött i kroppen o själen att jag inte tror att jag orkar går upp o ramsa mitt i natten, jag vet, det låter kanske jätte hemskt, men jag är utbränd eller kalla det vad ni vill!
Jag önskar att det fanns någon Nannyakuten (som det går på tv nu) så att man kunde få hjälp med rutiner o sömnen!!!!
Vill ni hjälpa mig?
Tror ni att jag kommer att lyckas? jag har fått för mig att lillan har sånt temperament att inga kurer passar in på henne, i alla fall det är vad alla säger!!!
Det enda råd jag får från omgivningen är att bara vänta tills hon blir lite större, hon kommer att bli bra. Frågan är hur länge ska jag vänte????
Jag har en till fråga. Förstår inte riktigt skillnade mellan ramsan o bekräfelseramsan?