Barn i vuxensängen...

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Alpha

Barn i vuxensängen...

Inlägg av Alpha »

Trodde väl aldrig att jag skulle börja att överväga detta. Vill verkligen inte men ser det nu som enda (?) utvägen. Min son på 9 mån är så svår att söva om på natten.Vaknar till i bland o somnar om själv men vissa gånger är det helt kört o det tar 2 tim med buffning då han somnar,vaknar, somnar vaknar o skriker helt hysteriskt i princip hela tiden.Detta tar orken ur mig...ve o fasa inatt för första gången lyfte jag över honom i min säng o ungen lugnade sig o somnade..Jag vill inte men vad gör jag???? Är egentligen helt emot barn i sängen.
Dotter född 021014
Son född 070413
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Har jag inte välkomnat dig förut så gör jag det nu \:D/

En gång är ingen gång. (Två gånger är en dålig vana :shock: ) Tyvärr kommer lilla älsklingen inte att fortsätta sova så där fint hos dig som han gjorde första gången. Läs månadens krönika för januari 2008, så förstår du varför :idea:

Du har tappat bort ramsan i hanteringen :roll: Läs om den i Verktygslådan. Den bistra sanningen är att du stör med ditt trafikerande, dvs upprätthåller konstant krisläge (se som sagt januarikrönikan) vilket ingen människa orkar med i längden, inte heller små barn.

En liten minikur enligt Lathunden rekommenderas :!: Börja på natt 2 :wink: och fortsätt den här gången, och rätt den här gången - stanna inte där. För att lilla älsklingen ska kunna (fortsätta) göra framsteg krävs att du gör "baksteg" - först, och kontinuerligt.

:heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"