härlig badstund

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
ilindstrom

härlig badstund

Inlägg av ilindstrom »

I vår familj badas det varje kväll som säkerligen i de flestas. Till saken hör den att vi inte har något badkar utan barnen badar fortfarnande i badbaljan. Så de stora barnen har de sista året inte kunnat bada tillsamans utan haft olika badtider :cry: .

Igår hörde jag fniss och skratt från badrummet och smyger mig dit. Då ser jag båda barnen i badbaljan 5,5 år och nästan 4 år. Den ena står upp medan den andra "simmar" med cyklop och snorkel. Efter någon minnut byts de av. Så håller de på en bra stund tills 4åringen kommer på att de kan ju simma på varandra. Det var en syn att se båda barnen försöka trycka ner sig i babybadbaljan. När de var klara fanns det ca 2 cm vatten kvar och båda frös som små hundar. Vilken tur att vi om några veckor får ett alldeles nytt, stort härligt badkar där alla syskonen kan bada samtidig :heart:

Kramar
Ida
Storbus :heart: -02
Mellanbus :heart: -04
Lillbus :heart: -07

www.sovgott.net
Ewa

Inlägg av Ewa »

:lol: 8) :heart: :thumbsup:
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
Elle

Inlägg av Elle »

:lol: Vilka uppfinningsrika juveler!

Vi lääääängtar till vår nya lägenhet med ett STORT badkar med plats för heeela familjen :heart:

/Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Jaaaa.... Tor hälsar att STORA badkar är toppen!!! :heart:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"