Jag ger er en utmaning

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Susanne Hjort

Jag ger er en utmaning

Inlägg av Susanne Hjort »

Här får ni en utmaning..hoppas ni har bra svar..för det behöver jag!

Som jag skrev i tidigare inlägg så tog vi upp vår tjej andra natten efter hysteriskt skrikande i 1 timma..Vi smalde ny kraft och började från dag 1! Först adagen gick återigen galant..natt 2 började bra..vaknade första gången kl 2..somnade om efter 30 min. Lite för lång tid tycker jag. Vaknade igen kl 5..somnade om efter 30 min igen, vaknade direkt efter 3 min och bröt helvetet löst! Skrek hysteriskt i 50 miuter..var bar nöjd när jag kom in och lade ner henne..och buffade lite. Somnade tillslut 06,50 och sov till 07,25. Ska vakna 07,30 så då när hon vaknade tog jag upp henne och strålade som om morgonen var underbar!
Men ska det ta såå lång tid dag 2 (4) och somna om? Ska det gråtas såå förtvivlat? Kanske inte kuren biter på vår tjej? Några tips och pepping...?
duggan

Inlägg av duggan »

Hejsan!

Ni har lärt henne att världen är på ett visst sätt, och nu mitt i allt så ändrar ni på allt! (till det bättre visserligen, men det vet inte hon än :wink: ) Så att det formligen forsar av frågor är inte konstigt, för skriket är just frågor.

Jag vill ge dig en länk, läs, fundera och begrunda!

http://www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=5252

:heart:
Amanda -02, Hugo -06, Theo 29/12-12
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"