Jag skulle behöva lite råd och hjälp med SM.
Jag har gett mig tusan på att denna lilla killen på 1 månad ska bli en standardpojk
Våran första kurade vi vid 6 mån och vi har haft fantastiska nätter sen dess
Hur som helst så äter han väldigt duktigt men sover inte riktigt lika duktigt
Har försökt så gott jag kan att leva efter standardmodellen. Dvs långa mål med mycket mat och umgänge och sedan sömn.
Men den lille knorrar så mycket och verkar ha svårt att komma till ro.
Vi har slängt ut vaggan och skaffat en "innevagn" nu, vilket går lite bättre. Men ändå så verkar det som om han aldrig blir så där RIKTIGT nöjd efter varje mål. Det är tom knorr när han får tillägg efter amningen. Han vaknar ofta efter 20, 45 eller en timme. Min fråga är; ska jag ta upp honom och tratta i honom mer eller vagna?
Han är väldigt piggelin på morgonen så där strular sömnen däremot är han lite tröttare mitt på dagen och då sover han oftast lite längre sammanhängande.
Vi har dragit in 1a nattmmålet i helgen som gick och det fungerar hyfsat. Men problem uppstår efter nattmålet, då kommer knorret igen och så håller han på i två timmar tills han börjar skrika. Vi vagnar men efter 20 min börjar det igen. Gör vi fel? Vi försöker peppa oss själva och behålla attityden. Vi vet ju att han fått i sig tillräckligt.
Vid sista vägningnen hade han ökat 330 g på en vecka.
Mvh Anna