Paraplyvagn??
Paraplyvagn??
Nu måste jag inhandla en paraplyvagn eller shoppingvagn, eller vad dom nu heter! Har stor hund i bagaget, så vagnen tänkte jag ha i baksätet. Ingen dyr sort liten o behändig. Någon som kan hjälpa mig bland alla dessa vagnar? 
Pojk 2006-09-08
Tös 2009-01-26
Tös 2009-01-26
När jag blev gravid igen så fick jag en billig paraplyvagn bara för att det är enklare att lyfta upp i bilen när man har tjock mage. Gå in på närmaste babyproffsen eller liknande. Det finns vagnar för under 200 kronor. Inte behöver du ha den i baksätet heller, för ihopfälld tar den ingen plats alls -precis som ett paraply lägger du den närmast baksätets ryggstöd, så märker hunden inte ens att den är där.
Dock rekommenderar jag att du inte tar en med ljusa färger på, det blir otroligt snabbt smutsigt och det går sällan att tvätta. Det ser så sunkigt ut då...
Dock rekommenderar jag att du inte tar en med ljusa färger på, det blir otroligt snabbt smutsigt och det går sällan att tvätta. Det ser så sunkigt ut då...
Tuva, född 060304 SHN-kurad vid 9 månader, Leo född 071001, SM från start och minikurad vid 4 månader.